Subject: Fwd: Taotlus
From: MEDITEC OÜ <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Sat, 18 Jan 2025 12:10:01 +0200

Tere

Soovin tellida 2025.a Kohilas toimuvate laatade ajaks uue ajutise
liikluskorralduse skeemi, kus on näha ka hetke statsionaarsed
liikluskorraldusvahendid ( märgid). Lisan ka varem kasutuses olnud
liikluskorralduse skeemi.  Tasun tellimuse eest vastavalt esitatud arvele.

Lugupidamisega

Urmo Laidna
juhatuse liige
Meditec OÜ
5173664

---------- Forwarded message ---------
Saatja: <[email-masked]>
Date: N, 16. jaanuar 2025 kell 16:54
Subject: Taotlus
To: Urmo Laidna <[email-masked]>

Tere! Teie poolt esitatud ajutise liikluskorralduse põhimõtteline lahendus
on õige, kuid statsionaarne liikluskorraldus on muutunud seoses tee
rekonstrueerimisega.Palun laske koostada uus ajutise liikluskorralduse
skeem, mille põhjal oleks näha hetke statsionaarsed
liikluskorraldusvahendid (märgid). Nüüd see statsionaarne liikluskorraldus
enam niipea ei muutu ja saate seda ka edaspidi kasutada.Lisasin kirja
manusesse pildi Jaama tänava liikluskorraldusest. TERVIST ja OHUTUT
LIIKLEMIST!  Valdo Jänesliikluskorraldaja5117377

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.